Priser og vilkår
Vilkår for køb af EAT
Frister for bestilling og afbestilling
Du kan bestille EAT indtil klokken 9.00, 3 skoledage før spisedagen.
Afbestilling skal ske inden klokken 8.00 på spisedagen.
Hvorfor kan jeg af og til bestille EAT på dagen?
Selvom de 3 skoledages bestillefrist er overskredet, kan der af og til være måltider til salg. Det skyldes at maden pakkes i 5 eller 10 portioners bulke fra EATs centralkøkken og derfor kan denne oprunding skabe ledige måltider helt frem til selve spisedagen.
Udsolgt
EAT-boden på den enkelte skole har en begrænset kapacitet. Det er derfor nødvendigt at sætte en begrænsning på antallet af måltider, som boden kan servere.
Når kapaciteten er opbrugt, melder systemet udsolgt. Derfor vil du kunne få meldt udsolgt, også selv om du prøver at bestille tidligere end 3 dage før.
Fortrydelsesret
Du kan fortryde dit køb indtil klokken 8.00 på spisedagen.
Spørgsmål og svar om bestilling af eat
Fold alle ud
Kan jeg bestille en særlig diæt eller allergikost til mit barn hos eat?
Nej. Vi har desværre ikke mulighed for at lave forskellige typer af diætmad, allergikost eller mad uden bestemte fødevarer.
Hvad gør jeg hvis mit barn ikke har fået sin mad?
Så skal du oprette en supportsag via Skolemad-klub.kk.dk.
Hvorfor er mine bestillinger blevet slettet?
Når skolen vælger at holde eat-skoleboden lukket i en periode - fx på grund af temauge - så bliver bestillinger, der er forudbestilt til denne periode, afbestilt og pengene bliver refunderet.